2014. november 18., kedd

A számok és a pénzügyi köldökzsinór

Vállalkozói világunkban ritka, amikor a könyvelő és a tulajdonos zökkenőmentesen egyetért. A célratörő, önmegvalósító emberek általában úgy érzik, a könyvelőket azért találták ki, hogy amennyiben valahol valami jól működne, legyen, aki fékezze az előrehaladást. A nézetkülönbség onnan adódik, hogy a könyvelők az egzakt tudományok emberei, akik hajszálpontosan követik megvalósításainkat és naprakész információkkal szolgálhatnak arról, hogy miként áll vállalkozásunk, mert nagyszerűen bánnak a mindentudó számokkal. Számok és számítások nélkül pedig semmire sem megyünk. Az is igaz ugyan, hogy egy valamirevaló vállalkozónak rendelkeznie kell a megfelelő intuícióval, hogy legalább hozzávetőlegesen tudja megsaccolni a nyereséget vagy a veszteséget. De a számok alapján tudhatjuk meg igazán, hogy jó irányba vezetjük-e vállalkozásunkat. Éppen ezért minden célratörő, önmegvalósító egyénnek vagy vállalkozónak meg kell tanulnia a számok nyelvén beszélni. Ehhez a tudáshoz legkönnyebben úgy juthatunk el, hogy gyakran állunk szóba legnagyobb ellenfelünknek hitt szakembereinkkel, a könyvelőkkel. Ha azt akarjuk, hogy cégünk a lehető legjobban működjön, akkor jól meghatározott számadatokkal kell dolgoznunk és olyan könyvelőt csábítsunk vállalkozásunkhoz, aki nyilvántartásában egy lej eltérés esetén is képes órákat eltölteni, hogy a hónap végi zárszámadások pontosak legyenek.

Az önmegvalósítás taktikái

Valahányszor szeretnénk valami rendkívüli dolgot véghezvinni, melyeknek eredményeként gyökeres változások következhetnek be életvitelünkben, mindig akad valaki a családunkban, rokonaink vagy ismerőseink között, aki feltett szándékunkban meg kíván akadályozni. Az esetek túlnyomó többségében egyáltalán nem a személyünk iránti őszinte aggodalom vagy az esetleges kellemetlen következményektől való féltés munkálkodik „jóakaróinkban”, hanem a rosszindulat és irigység. Leginkább arról igyekeznek meggyőzni bennünket, hogy minden tapasztalatunk és szakértelmünk ellenére képtelenek leszünk elképzeléseink kivitelezésére. Nekünk, vérbeli önmegvalósító embereknek azonban, akik nem szoktunk megijedni saját árnyékunktól, fokozottabb optimizmussal kell síkraszállnunk céljaink megvalósítása érdekében. Követhetjük Walter Gagehot útmutatását, mely szerint: „Csak akkor érzed jól magad, ha azt teszed, amiről mások úgy vélik, nem leszel képes rá.”

Turmix tiszta gyümölcs-és zöldségporból


Forrás : Springwise.com

Egy német cég olyan turmixport hozott forgalomba, amely finoman darált gyümölcsből és zöldségből készül.


Kapható külön zöldség, vagy zöldség-és gyümölcspor, amely szárított epret, káposztát, paszternákot, brokkolit, banánt, paradicsomot, kelkáposztát, mangót, szilvát, lencsét, karfiolt, és spenótot tartalmaz. Mindkét változatból vízzel egészséges turmix készíthető. Egy 450 grammos csomag elfogyasztása, amelyből 30 turmix készíthető, 3.000 gramm friss gyümölcs és zöldség elfogyasztásával egyenértékű. Így nem kell aggódni azon, hogy a zöldségek és gyümölcsök idényhez kötöttek vagy megromlanak. A zöldségporcsomag 9.90 euró, a zöldség-gyümölcs csomag pedig 14.90 euró. A termék két évig áll el tartósítószerek nélkül. A német cég mindenhová szállít.

Webszájt: www.lebepur.com

Kapcsolat: hallo@lebepur.de

Élő fű mint beltéri reklámeszköz vagy dekoráció





Forrás: Springwise.com



A természetes reklámeszközökkel foglalkozó Curb cég vállalja beltéri dekorációk és reklámeszközök készítését talaj nélküli élő fűből.

A fű bármilyen alakú, formájú, mintájú lehet, tehető falra, plafonra, és a feltett füvet nem kell locsolni, nyírni vagy másképp kezelni. Már olyan nagy cégek is használják beltéri dekorációnak mint az Electrolux és a Siemens. A fűvel ideálisan dekorálhatók magánlakások vagy irodák. A fű hipoallergén és természetes hangszigetelő hatású. A talajmentes élő szőnyeg készülhet fűből, gyógynövényekből, virágokból, és formázható, színezhető, még a textúrája is változtatható. Már londoni szállodák is rendeltek ilyet a báltermek díszítésére.

Webszájt: www.curbmedia.com

Üvegnyitó sörszámláló



Vendéglőkben szervezett mulatságok, keresztelők, lakodalmak, kicsengetési bulik stb. alkalmával jól jöhet a sörszámoló üvegnyitó.
 
Ha valaki szeretné megtudni hogy egy partin hány üveg sör fogyott, akkor a parti után megszámolhatja az üres üvegeket, de ez körülményes. Ez egyszerűbb a sörszámlálóval.

A sörszámláló egy üvegnyitó, amely minden kinyitott sört számol. Ahogy kinyitják az első üveget, számolni kezd és mindaddig számol, amíg kézzel nem állították ismét nullára.

Az üvegnyitó sörszámláló a www.Techgalerie.de boltban 8 euróért kapható.

2014. november 17., hétfő

Sörcsengők kocsmákba, partikra

Sörcsengők a németektől - üzleti ötlet

Fotók, szövegek a hivatkozott webboltokból

1) Egy német cég ún. sörcsengőt árul webboltjában, amellyel kocsmában vagy bárhol csengetni lehet, ha valaki még kér sört, és nem kell figyelni arra hogy a pincér észrevette-e a szomjas vendég integetését, és hallotta-e a szóban elmotyogott kérést.


Ha valaki egyszer csönget, akkor még egy sört kér, ha kettőt, akkor az asztalnál ülők több sört kérnek. A csengő mérete 13 x 7 cm. A csengőt a német cég 3.90 euróért árulja itt: http://www.styleon.de/neuheiten/tischglocke_bier_rot.html?td=AdB

2) A másik fajta sörcsengő olyan mint a biciklicsengő, és „Szeretem a sört” feliratos korsó fogójára szerelve kapható korsóval együtt. Ha a korsó üres, a vendég csenget.

Ez a sörcsengő 11.50 euróért kapható itt: http://www.desaster.com

Német önkormányzati ötlet - vállalkozás

Szöveg forrás: hivatkozott Spiegel cikk
Fotó: német önkormányzat weblapja


Volt NDK-s falu kátyúkat árul - német önkormányzati vállalkozás


A volt NDK-béli Niederzimmer önkormányzatának nem volt pénze az önkormányzati utak kátyúinak betömésére, ezért a polgármester különös akciót hirdetett: a kátyúkat darabonként 50 euróért árulta és árulja, és aki befizetett 50 eurót az önkormányzat számlájára, annak az adományozó cégnek vagy magánszemélynek emlékplakkettet készítenek, amelyet egy emlékkőszerű aszfalt-darabon állítanak ki (ld. felső fotó), így mindenki láthatja az adakozók nevét. Az akció viccesnek szánt mottója az volt, hogy „Ide kátrány kell”! (csak persze nem cigarettakátrány)