2014. november 18., kedd

Hírnév bikinieladási módszerrel - felsőt és alsót külön is lehet venni

Szöveg: holland újság http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/startervandeweek/8664107/__Wereld_veroveren_met_slimme_bikinis__.html?sn=mijnbedrijf

Fotó: ugyanaz a holland újság


Egy Irene Oudshoorn nevű holland nő otthagyta fényes marketing karrierjét, amikor motoszkálni kezdett a fejében egy különös ötlet: feltűnt neki, hogy bikinit csak szettben lehet vásárolni, tehát alsót és felsőt együtt, miközben a legtöbb barátnőjének más-más méretű és esetleg más-más fazonú felső és alsó kell. Ekkor támadt az a vállalkozási ötlete, hogy ő külön megvásárolható bikini alsókat és felsőket fog kínálni, amelyekből minden nő kikombinálhatja magának a számára ideális együttest.

Úgy döntött, hogy saját maga fog bikinit gyártani különféle színekben és modellekben, és ehhez keresett egy gyárat. Kínában nem akart gyártatni, mert elborzasztja az ahogy ott kizsákmányolják az embereket, ezért Macedóniában talált egy gyártót.

Jelenleg alsók és felsők négy színben kaphatók nála, és Irene már az egész EU-ból kap megrendeléseket. Most webboltján keresztül és egy fizikailag létező boltban árulja a bikinit, de a különleges eladási módszer miatt növekedési kilátásai rózsásak, nem fél a válságtól, és összekombinálható alsókból és felsőkből széles választékot szeretne kialakítani.


Webbolt: http://www.sungoesdown.com/collections/bikini-tops

Minőség, érték és nyereség

A közvetlen környezetünkben élő emberek, üzleti ügyeinkben érdekelt partnereink, a piacok áruszakértői és a népes fogyasztói csoportok az általuk érdekesnek tartott szolgáltatásaink vagy fogyasztási cikkeink alapján állapítják meg, kik vagyunk és ítélkeznek vállalkozói teljesítményünk felett. Számtalan üzletpolitikai trükköt bevethetünk annak érdekében, hogy szolgáltatásaink és termékeink értékesebbeknek tűnjenek, mint amilyenek valójában, de soha nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy az az igazán értékes, amit a vásárlók is annak tartanak. Sokan hajlamosak azt hinni, hogy valaminek az értéke csakis az ár függvényében határozható meg, holott mi sem helytelenebb, ugyanis az értéket a minőség és az ár viszonya adja meg. Tévedés lenne tehát azt hinni, hogy minél magasabb egy termék vagy egy szolgáltatás ára, annál értékesebb. Világos azonban, hogy változatlan minőségi színvonal esetén nem állapíthatunk meg magas árakat, mert automatikusan csökkenteni fogjuk az értéket. Ha viszont az árakat változatlanul hagyjuk, de észlelhetően jobb minőséget biztosítunk, termékeink és szolgáltatásaink értékének növekedését érhetjük el.

A számok és a pénzügyi köldökzsinór

Vállalkozói világunkban ritka, amikor a könyvelő és a tulajdonos zökkenőmentesen egyetért. A célratörő, önmegvalósító emberek általában úgy érzik, a könyvelőket azért találták ki, hogy amennyiben valahol valami jól működne, legyen, aki fékezze az előrehaladást. A nézetkülönbség onnan adódik, hogy a könyvelők az egzakt tudományok emberei, akik hajszálpontosan követik megvalósításainkat és naprakész információkkal szolgálhatnak arról, hogy miként áll vállalkozásunk, mert nagyszerűen bánnak a mindentudó számokkal. Számok és számítások nélkül pedig semmire sem megyünk. Az is igaz ugyan, hogy egy valamirevaló vállalkozónak rendelkeznie kell a megfelelő intuícióval, hogy legalább hozzávetőlegesen tudja megsaccolni a nyereséget vagy a veszteséget. De a számok alapján tudhatjuk meg igazán, hogy jó irányba vezetjük-e vállalkozásunkat. Éppen ezért minden célratörő, önmegvalósító egyénnek vagy vállalkozónak meg kell tanulnia a számok nyelvén beszélni. Ehhez a tudáshoz legkönnyebben úgy juthatunk el, hogy gyakran állunk szóba legnagyobb ellenfelünknek hitt szakembereinkkel, a könyvelőkkel. Ha azt akarjuk, hogy cégünk a lehető legjobban működjön, akkor jól meghatározott számadatokkal kell dolgoznunk és olyan könyvelőt csábítsunk vállalkozásunkhoz, aki nyilvántartásában egy lej eltérés esetén is képes órákat eltölteni, hogy a hónap végi zárszámadások pontosak legyenek.

Az önmegvalósítás taktikái

Valahányszor szeretnénk valami rendkívüli dolgot véghezvinni, melyeknek eredményeként gyökeres változások következhetnek be életvitelünkben, mindig akad valaki a családunkban, rokonaink vagy ismerőseink között, aki feltett szándékunkban meg kíván akadályozni. Az esetek túlnyomó többségében egyáltalán nem a személyünk iránti őszinte aggodalom vagy az esetleges kellemetlen következményektől való féltés munkálkodik „jóakaróinkban”, hanem a rosszindulat és irigység. Leginkább arról igyekeznek meggyőzni bennünket, hogy minden tapasztalatunk és szakértelmünk ellenére képtelenek leszünk elképzeléseink kivitelezésére. Nekünk, vérbeli önmegvalósító embereknek azonban, akik nem szoktunk megijedni saját árnyékunktól, fokozottabb optimizmussal kell síkraszállnunk céljaink megvalósítása érdekében. Követhetjük Walter Gagehot útmutatását, mely szerint: „Csak akkor érzed jól magad, ha azt teszed, amiről mások úgy vélik, nem leszel képes rá.”

Turmix tiszta gyümölcs-és zöldségporból


Forrás : Springwise.com

Egy német cég olyan turmixport hozott forgalomba, amely finoman darált gyümölcsből és zöldségből készül.


Kapható külön zöldség, vagy zöldség-és gyümölcspor, amely szárított epret, káposztát, paszternákot, brokkolit, banánt, paradicsomot, kelkáposztát, mangót, szilvát, lencsét, karfiolt, és spenótot tartalmaz. Mindkét változatból vízzel egészséges turmix készíthető. Egy 450 grammos csomag elfogyasztása, amelyből 30 turmix készíthető, 3.000 gramm friss gyümölcs és zöldség elfogyasztásával egyenértékű. Így nem kell aggódni azon, hogy a zöldségek és gyümölcsök idényhez kötöttek vagy megromlanak. A zöldségporcsomag 9.90 euró, a zöldség-gyümölcs csomag pedig 14.90 euró. A termék két évig áll el tartósítószerek nélkül. A német cég mindenhová szállít.

Webszájt: www.lebepur.com

Kapcsolat: hallo@lebepur.de

Élő fű mint beltéri reklámeszköz vagy dekoráció





Forrás: Springwise.com



A természetes reklámeszközökkel foglalkozó Curb cég vállalja beltéri dekorációk és reklámeszközök készítését talaj nélküli élő fűből.

A fű bármilyen alakú, formájú, mintájú lehet, tehető falra, plafonra, és a feltett füvet nem kell locsolni, nyírni vagy másképp kezelni. Már olyan nagy cégek is használják beltéri dekorációnak mint az Electrolux és a Siemens. A fűvel ideálisan dekorálhatók magánlakások vagy irodák. A fű hipoallergén és természetes hangszigetelő hatású. A talajmentes élő szőnyeg készülhet fűből, gyógynövényekből, virágokból, és formázható, színezhető, még a textúrája is változtatható. Már londoni szállodák is rendeltek ilyet a báltermek díszítésére.

Webszájt: www.curbmedia.com

Üvegnyitó sörszámláló



Vendéglőkben szervezett mulatságok, keresztelők, lakodalmak, kicsengetési bulik stb. alkalmával jól jöhet a sörszámoló üvegnyitó.
 
Ha valaki szeretné megtudni hogy egy partin hány üveg sör fogyott, akkor a parti után megszámolhatja az üres üvegeket, de ez körülményes. Ez egyszerűbb a sörszámlálóval.

A sörszámláló egy üvegnyitó, amely minden kinyitott sört számol. Ahogy kinyitják az első üveget, számolni kezd és mindaddig számol, amíg kézzel nem állították ismét nullára.

Az üvegnyitó sörszámláló a www.Techgalerie.de boltban 8 euróért kapható.