2017. május 15., hétfő

Uniszex kezeslábas pizsoma

PÉNZTEREMTŐ, KREATÍV ÜZLETI ÖTLET
Néhány évvel ezelőtt, a világ legtöbb rangos újságja, még az osztrák hírügynökség is arról cikkezett, hogy egy amerikai vállalkozó rádöbbentette a világot, hogy az emberek valójában milyen pizsamára is vágynak. Kiderült ugyanis, hogy eddig teljes tévedésben volt az emberiség ezt illetően: külön árultak férfi és női pizsamát, zoknit, lábmelegítőket, ágymelegíőtket, még elektromos lábmelegítőt is hideg napokra a fázós lábúaknak.
A mára már ünnepelt vállalkozónő Valerie Johnson vállalkozását (Big Feet Pajama Co., azaz Nagylábú Pizsama Co.) Las vegasi otthonának pincéjében kezdte 50.000 dollár kezdődőtőkéből, pizsamáit kis szakboltokban, az Interneten, majd később katalógusokban is árulta. A volt tőzsdeügynök 2005-ben 360.000 dollár értékben adott el kezeslábas pizsamát, majd 2008-ban már 2 millió dollár értékben. A ruházati ipart sújtó recesszió és csődhullám ellenére ő 2.5 millió dollár bevételre számított, amit sikerült is megvalósítania.
A kezeslábas pizsamákat gyapjúból, flanelből, kasmirból és jerseyből készíti, amely szerinte a kényelem és biztonság érzését adja. Mivel viccből az Oscar díj átadásán ilyen pizsamát adtak át egy sztárnak, Valerie híres lett, és vevői között ma már olyan hírességek is vannak mint Whoopi Goldberg,