2018. június 22., péntek

Élelmiszer-bloggerek, mint kereskedelmi ügynökök

ÉLELMISZERBLOGGEREK, MINT KERESKEDELMI ÜGYNÖKÖK 
Pénzteremtő, vállalkozói ötlet Amerikából a székelyeknek is ! A bloggerek, azaz Internetes naplóírók Amerikában egyre befolyásosabb emberek, és egyre nagyobb a szakosodás. Jelenleg több élelmiszer-blogger foglalkozik ott internetes naplóírással, akik élelmiszer kritikusok, élelmiszer termékfotósok és receptírók egyben, és természetesen szenvedélyük az élelmiszerek kóstolása. Sok kisebb élelmiszergyártó cég, mely élelmiszertermékeivel szeretne betörni az amerikai piacra, de nem tudja megfizetni a piaci bevezetéssel járó költségeket, ezért inkább ingyen árumintát küld az élelmiszerbloggereknek, akik ennek fejében széles tömegek által olvasott webnaplójukban véleményezik, bemutatják a terméket, fotózzák, és számos receptet találnak ki rá.