A 2015-ös esztendőre vonatkozó szolgáltatásaink árlistája, megközelítőleg ugyanazokat az árakat tartalmazza, mint 2014-ben. Ha vállalkozást szeretnétek indítani, de nem ismeritek a hivatali eljárások törvényes lépéseit, vagy meglévő tevékenységeiteket akarjátok fejleszteni, hatósági büntetésektől mentesítve, zökkenőmentesen működtetni, forduljatok hozzánk bizalommal. Megfelelő szakmai ismeretekkel és gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező, hozzáértő közgazdász és jogász szakembereink, minden törvényes alapdokumentum elkészítését vállalják.
Bármely termelési vagy szolgáltatási ágazatban, termékstratégiai, finanszírozási, humánerőforrás és munkaügyi, pénzügyi, gazdaság-jogi, befektetési,
vezetéstudományi, termelési és értékesítési valamint könyvviteli tanácsadással segítünk
Elérhetőségek: europrogress@yahoo.com, foczedoki.phd@gmail.com , vagy telefonon: 0752648537
Az első ismerkedési és igényfelmérési találkozás, minden kedves érdeklődő számára INGYENES !
További kedvezmények: 200 lej fölötti megrendelés esetén 5%, 500 lej fölötti megrendelés esetén pedig 10 % árcsökkentést alkalmazunk !
Amiben tudunk segíteni:
Általános ágazati dokumentumok és szakterületekre lebontott specifikus akták elkészítése.
Ezek részletes listája a következő:
1. Egyetlen tulajos KFT alapító akta – Act Constitutiv SRL cu Asociat Unic – 35 oldal – 100 lej
2. Több tulajos KFT alapító akta – Act Constitutiv SRL cu Mai Multi Asociati – 40 oldal – 100 lej
3. Munkaköri leírás Főigazgató – Fisa postului pentru Director General(privat) – 40 oldal – 60 lej
4. Társulási szerződés – Contract de asociere prin participatiune – 10 oldal – 45 lej
5. Üzleti Terv – Plan de afaceri – 150 oldal – 150 lej
6. Munkaköri leírások utmutatója – Ghid complet pentru Fisa postului – 60 oldal – 85 lej
7. Szervezési és Működési Szabályzt – Regulament de organizare si Functionare pentru SRL, ROF – 35 oldal – 70 lej
8. Belső Működési Szabályzat – Regulament de Ordine Interioara ROI – 111 oldal – 145 lej
9. Kollektív vállalati munkaszerződés – Contract Colectiv de Munca
la nivel de unitate – 310 oldal – 170 lej
10. Adminisztrálási szerződés – Contract de administrare (mandat societate comerciala) – 15 oldal – 50 lej
11. Ideiglenes ügynöki szerződés – Contract de munca temporara
(HG 1256/2011) –12 oldal – 50 lej
12. Ideiglenes ügynöki szerződés – Contract de punere la dispozitie
(HG 1256/2011) – 12 oldal – 50 lej
13. Zálogosítási szerződés – Contract de amanet – 8 oldal – 35 lej
14. Szerzői jog átruházási szerződés – Contract de cesiune drepturi de
autor ( de la angajat catre angajator)– 20 oldal – 40 lej
IDE IS NÉZZETEK BE, BIZTOS EZ IS ÉRDEKEL !
http://profitcentrum.shp.hu/
2015. február 19., csütörtök
Szolgáltatásaink árlistája 2015
Labels:
alapdokumentumok,
árlista 2015,
befektetési,
finanszírozási,
ingyenes,
munkaügyi,
pénzügyi,
termékstratégiai
Dr. Főcze Gyula Ph.D, okleveles közgazdász, oktatási szakértő, 1956 július 13-án született Erdélyben, Gyimesközéplokon. Anyai nagyapja a magyarországi Törökszentmiklós szülöttje, tanítónő édesanyja csíkjenőfalvi, édesapja pedig hidegségi származású, csíkmadarasi születésű nyugdíjas kereskedő.
Folytatás "A szerzőről" című bejegyzésben.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése