2023. július 1., szombat

Szolgáltatásaink és áraink

 

            SZOLGÁLTATÁSAINK ARLISTÁJA 2023

Frissítve: 2023. 06. 24

A 2023-as sztendőre vonatkozó szolgáltatásaink árlistája, ugyanazokat az árakat tartalmazza, mint az előző években. 


Ha Romániában vállakozást szeretnétek indítani, de nem ismeritek a hivatali eljárások törvényes lépéseit, vagy meglévő tevékenységeiteket akarjátok fejleszteni, hatósági büntetésektől mentesítve, zökkenőmentesen működtetni, forduljatok hozzánk bizalommal. Megfelelő szakmai ismeretekkel és gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező, hozzáértő közgazdász és jogász szakembereink, minden törvényes alapdokumentum elkészítését vállalják. Külföldiek számára is  érvényes a szolgáltatás. Bármely termelési vagy szolgáltatási ágazatban, termékstratégiai, finanszírozási, humánerőforrás és munkaügyi, pénzügyi, gazdaság-jogi, befektetési, vezetéstudományi, termelési és értékesítési valamint könyvviteli tanácsadással segítünk.


            

Elérhetőségek: europrogress@yahoo.comfoczedoki.phd@gmail.com ,

vagy telefonon: 0752 648 537


Az első ismerkedési és igényfelmérési találkozás, minden kedves 

érdeklődő számára INGYENES !

További kedvezmények: 200 lej fölötti megrendelés esetén 5%, 500 lej fölötti megrendelés esetén pedig 10 % árcsökkentést alkalmazunk.

Amiben tudunk segíteni:
Általános ágazati dokumentumok és szakterületekre lebontott specifikus akták elkészítése.

Ezek részletes listája a következő:


1. Egy tulajosú KFT alapító akta – Act Constitutiv SRL, Asociat Unic – 35 oldal – 300 lej

2. Több tulajos KFT alapító akta – Act Constitutiv SRL, Multi Asociati – 40 old. – 300 lej

3. Munkaköri leírás Főigazgató – Fisa postului pt. Dir. General(privat) – 40 oldal – 200 lej


4. Társulási szerződés – Contract de asociere prin participatiune – 10 oldal – 175 lej

5. Üzleti Terv – Plan de afaceri – 100 -150 oldal – 450 lej

6. Munkaköri leírások utmutatója – Ghid complet Fisa postului – 60 oldal – 250 lej

7. Szervezési és Működési Szabályzat – ROF SRL  – 35 oldal – 250 lej

8. Belső Működési Szabályzat – Regulament de Ordine Interioara – 111 oldal – 245 lej

9. Kollektív munkaszerződés, vállalati – Contr. Col. de Munca  – 310 oldal – 370 lej

10. Adminisztrálási szerződés – Contract de administrare – 15 oldal – 150 lej

11. Ideiglenes ügynöki szerződés – Contr. munca temp. (HG 1256/2011) – 12 old. – 180 lej

12. Ideiglenes ügynöki szerződés – Contr. pun. la dispozitie(HG 1256/2011) – 12 o – 180 lej

13. Zálogosítási szerződés – Contract de amanet – 8 oldal – 150 lej

14. Szerzői jog átruházási szerződés – Contr.cesiune drepturi de autor – 20 oldal – 200 lej

• Családi pénzügyek átvilágítása, magánszemélyek és családok számára - 250 lej

• Megtakarítási stratégiák kidolgozása, személyek, családok számára – 250 lej

• Az anyagi védettség tervének elkészítése, személyek, családok számára – 250 lej

• Az anyagi biztonság stratégiájának összeállítása, személyeknek, családoknak – 250 lej

• Az anyagi függetlenség tervének elkészítése, személyeknek, családoknak – 350 lej

• Ötletbazár: Pénzteremtő üzleti ötletek forgalmazása – 200 lej/ötlet

• Az ügyfél által javasolt ötletek életképességének vizsgálata – 200 lej/ötlet

• A pénzes ötletek üzleti tervekké való átalakítása, részletes kidolgozása – 350 lej

• Személyes életstratégiai, gazdasági és befektetési tanácsadás – 300 lej/ alkalom/2 h

• Üzleti vállalkozás teljes körű létrehozása, hivatalos iktatása - 1000 - 2500  lej/ alkudható

• Pénzügyi átvilágítás, szakszerű üzleti tervek, és befektetési stratégiák készítése
vállalkozások számára - 1000 lej - 10.000 lejig, a vállalkozás méretének és komplexitásának függvényében, megegyezés alapján.

• Gazdaság-, és közigazgatás-jogi tanácsadás - 200 lej/alkalom/minimum egy óra

• Sikerkönyvek, besztszellerek, Ebook-ok értékesítése – piaci áron, 50 - 500 lej/drb

• Meghívásos előadások vállalása, megrendelő által javasolt vagy  a Profitcentrumtól elfogadott téma alapján – 300 lej/előadás + kiszállási költség(benzin)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése