2023. június 29., csütörtök

Megérdemelt elismerés?


NEM DICSEKSZEM, CSAK ÖRÖMMEL TÁJÉKOZTATLAK: SZAVÁNAK ÁLLT A BRITISH LEXIKON SZERKESZTŐK CSAPATA


Ismeretlen számról csörgött rám, néhány perce a mobilom. Nem akartam felvenni, de végül is megtettem.
- A GLS futárszolgálattól hívom, külföldi csomagja van - szólt egy hang.
- Ok. Veszem a személyimet, a pénzt és kijövök a kapu elé. Mennyit kell fizetnem?
- Semmit, és a személyi sem szükséges...
Sejtettem, mi lehet a csomagban, de hogy tényleg ingyen leszállítottak egy gondosan összeállított aranybetűs, értékes példányt a június végére beígért életrajzi lexikonból, még most sem akarom elhinni.


Emlékeztek? Néhány hónapja megkerestek az angliai British Publishing House szerkesztőségéből, hogy engedélyezzem az életrajzi adataim ingyenes közlését a 2023-as magyarországi kiadásban, utána pedig interjúra kértek fel.

Beleegyeztem és íme ma egy gyönyörű lexikont vehettem kezembe, mely tetszik vagy nem tetszik egyes ismerőseimnek, valamiért megörökítette életútam legjelentősebb állomásait.
Hálásan köszönöm mindenkinek, aki felfedezett, - bár valószínű soha sem fogom megtudni, ki volt az, aki előterjesztette a javaslatot és a szerkesztésben, kiadásban közreműködött!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése